SECERIȘ 2017 – O sărbătoare frumoasă spre slava lui Dumnezeu

Duminică, pe 1 octombrie, am sărbătorit Seceriș 2017, zi, în care am mulțumit lui Dumnezeu pentru roadele de anul acesta, pentru faptul că ne-a dat roade bune, indiferent de zăpada, pe care am avut-o în aprilie. Ne-am bucurat să avem în vizită bărdăreni, dar și oaspeți din Chișinău, Văsieni și Costești.

Alexandru Curbet, profesor renumit de fizică și chimie, lider al bisericii din Costești, a avut un mesaj despre atitudinea de mulțumire și ne-a încurajat să vedem tot timpul binecuvântările lui Dumnezeu și să fim mulțumitori.

Pastorul Artur Boicu a predicat despre rolul, pe care-l are Dumnezeu în tot ce avem, roadele, pe care încă le strângem și culegem și cum Dumnezeu folosește aceste imagini ca să ne învețe despre lucrarea, pe care o face cu sufletele noastre dacă avem inimi gata să primească Cuvântul Lui.

Copiii și tinerii bisericii au avut poezii și cântări de mulțumire și ne-am bucurat să vedem noua generație cu inimi mulțumitoare.

La urmă, am avut un timp plăcut în discuții particulare la masa, pregătită cu dragoste de creștinii din biserica noastră.

Tot la acest eveniment doritorii de a învăța limba Engleză au avut posibilitatea să se înscrie la grupul, pe care-l va preda doamna Natalia Boicu, profesoare renumită în regiunea Chișinău.

Dacă doriți să studiați limba engleză, vă rugăm să telefonați la 068747766 sau să scrieți într-un comentariu la acest articol.

Lasă un comentariu